Napisane przez: mojapasjonata | Lipiec 19, 2010

Przywitanie

To Ja

To Ja

Jak to za zwyczaj bywa na samym początku trzeba się przedstawić … 🙂

To ja Karolina … Żona, Mama, Wizażystka i pozytywnie zakręcona osoba – chyba ;).

Co ja tu robię ?? Zawsze ciekawiło mnie jak to jest mieć bloga, opisywać w nim różne (miejmy nadzieję) ciekawe rzeczy. Do stworzenia własnego bloga zainspirowało mnie wiele innych rewelacyjnych blogów. Najważniejszy jednak w tym wszystkim był Youtube. Dzięki niemu poznałam tą kosmetykowo – modową społeczność ( mówię tu o Polskim YT) która odmienił może życie ( kurcze ale to górnolotnie brzmi hih). Jednym słowem uzależniłam się od YT . Chciałam zacząć kręcić swoje filmiki no ale cóż , brak kamery to w tym wypadku spory problem :(… Pozostała mi opcja pisana czyli ten o to BLOG „MOJA PASJONATA”.

Czemu taka nazwa … myślę, że wszystko wyjaśni się już niedługo. Od razu proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o wygląd bloga, postaram się jak najszybciej ogarnąć, ale nie ukrywam że nie mam w tym temacie doświadczenia

Pozdrawiam Wszystkich, którym w jakiś sposób udało się tu trafić 🙂

Skomentuj

Kategorie

