Napisane przez: mojapasjonata | Lipiec 20, 2010

SERIALOWE szaleństwo

Do tego tematu zainspirował mnie najnowszy post MiZZVintage (http://mojakosmetykomania.blogspot.com).

Jestem wielką fanką tych „zjadaczy czasu” którymi są seriale. Z przykrością muszę stwierdzić, że na mojej liście ulubionych seriali nie znajdzie się ani jeden polski… dlaczego ??  Poziom polskich seriali jest bardzooo niski – a szkoda.

Uwielbiam pośmiać się, popłakać podczas oglądania ulubionego filmu.

Przejdźmy do rzeczy …

Na początek serial wszech czasów – Przyjaciele (Friends)… sądzę że nie ma sensu go opisywać bo każdy go zna. Jedyne co mogę napisać to że on się nigdy nie nudzi i nie starzeje, zawsze jest na czasie.

Idąc dalej bardzo chętnie odwiedzam lekarzy z serialu Chirurdzy (Grey’s Anatomy). Wartka i nie przewidywalna akcja.  Ludzie… ile ja na tym filmie łez wylałam – uwielbiam go :).

Jakiś czas temu odkryłam Plotkarę (Gossip Girl) – przyjemny , ładny, kolorowy i bogaty serial o młodych rewelacyjnie ubranych bohaterach. Czekam na jego kolejny sezon. Mam nadzieję, że będzie.

Kolejny serial dla osób lubiących duchy 🙂 Zaklinacz Dusz (Ghost Whisperer) … co w nim lubię – ciekawe stroje głównej bohaterki. Jest tam sporo dramatu, trochę horroru. Jak dla mnie przyjemny i intrygujący.  Głowna bohaterka ma dar , widzi i rozmawia z duchami. Pomaga im pozamykać im swoje sprawy na ziemi i przejść na drugą stronę.

Ostatnio odkryłam nowy serial o wampirach i wilkołakach The Gates – obejrzałam kilka odcinków i muszę przyznać że zaciekawił mnie. Akcja rozgrywa się w zamkniętym bogatym osiedlu ( mnóstwo systemów ochronnych, kamer itd. tylko po to żeby mieszkańcy czuli się bezpiecznie. Choć nie wydaje mi się żeby w miasteczku gdzie żyją wampiry i wilkołaki mogło byś bezpiecznie :). Polecam

Kolejny nowy serial to Pretty Little Liars. Cztery młode dziewczyny mają tajemnicę z wakacji, wtedy to zginęła ich koleżanka. Dziewczyny starają się żyć własnym życiem ale ktoś im na to nie pozwala. Dostają SMSy  z pogróżkami od tajemniczego „A” ( pierwsza litera imienia dziewczyny która nie żyje). Sama jestem ciekawa jak to sie dalej rozkręci :)).

Ostatni serial o którym napisze to Sekretny Dziennik Call Girl (Secret Diary of a Call Girl) – serial raczej dla dorosłych. Odkryłam go całkiem przez przypadek i nie ukrywam że spodobał mi się bardzo. Jest on nagrany na podstawie blogu który kiedyś stworzyła Ekskluzywna prostytutka, o swoim życiu i pracy. Ja obejrzałam go bardzo szybko, jedyne czego żałuję to to że ma on tylko 3 sezony.

Starałam się wypisać może choć troszkę mniej znane seriale … bo oczywiście na mojej liście jest również : Dr Hous, Gotowe na wszystko, Ally McBeal, Czarodziejki, … i pewnie jeszcze o kilku zapomniałam . Mam nadzieję, że komuś się przyda ten blog i że zainteresowałam was serialami.

Buziaki 🙂

Skomentuj

Kategorie

