Napisane przez: mojapasjonata | Sierpień 22, 2010

Lakierowo – czyli co mam dziś na paznokciach :)

Ponieważ moja kolekcja lakierowa z dnia na dzień się powiększa ( ale w ciąż jest mała 😦 ) postanowiłam podzielić się z wami kolorami jakie posiadam – a nóż widelec, któryś się Wam spodoba :).

Jakiś czas temu moja kuzynka była na tydzień w UK no i oczywiście nie mogłam sobie tego darować więc zrobiłam jej listę zakupów ( paletki Sleek , lakiery BarryM)

Z lakierów chciałam :

Mint Green, Grey, Mushroom, Coral, Yellow.

Wszystkie lakiery z UK - różowy dostałam gratis

Niestety nie było wszystkich kolorków. Zabrakło Mushroom  a zamiast Grey dostałam lakier beauty uk kolor Soft Grey – Dziś o nim będzie mowa

A więc od 3 dni mam na swoich pazurkach Soft Grey.


Jak nałożyłam pierwszą warstwę to troszkę się przeraziłam, bo była praktycznie przeźroczysta. Druga warstwa już mnie troszkę uspokoiła ale i tak postanowiłam dać trzecią warstwę.  Lakier jak na malowanie bez żadnej bazy trzyma się bardzo dobrze – już trzeci dzień.

Kolorek myslę, że dość ciekawy i chyba będzie sie nadawał np na jesień.

Napiszcie co o nim myślicie :).

Już niedługo kolejny lakier pójdzie pod lupę 🙂 – jeszcze nie wiem który…

Pozdrawiam i buziaki

:))))

Responses

  1. Bardzo fajne kolory lakierów 😉 Czekam na recenzje Sleeka, także foty paletek 😉 Buziak :*

  2. Cieszę się, że kolorki się podobają :)). Co do paletek to na pewno będą zdjęcia i recenzja – na razie jakoś nie miałam jeszcze okazji się nimi malować ale nadrobię to 😀

  3. moj szarak z Wibo tez w pierwszej warstwie wychodzi transparentny…hmmm moze one juz tak maja:)
    ale dla koncowego feketu warto sie4 z nimi pomeczyc;)

  4. tak, te jasne to i 3 warstwy potrzebują ale wiele droższych lakierów tak ma. Ja je lubię :>


Skomentuj

Kategorie

